Noile oferte Dolce Tv : Dolce Maxim si Dolce Maxim Uni

Dolce Maxim este pachetul principal cu cele mai multe canale TV incluse.Ai 81 de canale pe placul familiei tale: canale de interes general, filme, ştiri, documentare, muzică, lifestyle, desene animate, sport, în limba maghiară sau dedicate adulţilor.



Abonează-te acum şi profită de o super ofertă exclusiv online:
•PRIMA LUNĂ GRATUITĂ pentru un abonament incheiat pe
24 de luni.
•6 luni gratuite la pachetul Dolce HD


Dacă eşti client Romtelecom, atunci ai:
•Tarif lunar 8,9 € fără TVA (11 € cu TVA)
•Perioada contractuala: 24 luni

Dacă nu eşti client Romtelecom, atunci ai*:
•Tarif lunar de 9,9 € fără TVA (12,3 € cu TVA)
•Perioada contractuala: 24 luni


Pachet Dolce Maxim: 8,9 €/lună fără TVA (11 € cu TVA). GRATUIT in prima luna pentru un abonament pe 24 de luni comandat online.

Pachet Dolce Maxim Uni: 9,9 €/luna fără TVA (12,3 € cu TVA). GRATUIT in prima luna pentru un abonament pe 24 de luni comandat online.

Tot ce îţi trebuie acasă ca să te bucuri de Dolce este un televizor. Pentru restul ne suni şi venim în maxim 7 zile lucrătoare* pentru a-ţi instala echipamentele de recepţie, prezentate mai jos:

Kitul de instalare (compus din antena parabolică cu sistem de fixare, LNB, cablu coaxial - 20 m)

Set Top Box (receiver, telecomandă, card de acces)

Lista de canale incluse în pachetele principale şi în pachetele opţionale este valabilă la data de 28 martie 2011. Romtelecom îşi rezervă dreptul de a modifica această listă prin înlocuirea anumitor canale cu altele, de calitate similară.
Notă: Instalarea serviciului se realizează in 7 zile; in situatii exceptionale, instalarea poate dura până la 30 zile, conform contractului.

Sursa: http://www.romtelecom.ro/personal/tv/dolce/pachete-principale/

Articol publicat vineri, 22 iulie 2011.
Articol de :



>> Adaugă și tu comentariul tău 17 comentarii

Anonim
15 august 2011, 19:09

buna sunt in irlanda si am primit receiver si cartela despre care s-a spus ca e activata dar nici acum nu maerge am sunat la nr de tel afisat pe ecran si nu raspunde nimeni cand v-a fi activata aceasta cartela

5 septembrie 2011, 23:29

@ Anonim ... Daca e sa o iti dupa legistalatia romana si termenii si conditiile generale de furnizare a serviciului Dolce by Romtelecom - NICIODATA !

Sfat: Daca tot ai receptor acolo, asigura-te ca ai semnal, pune pe canalul 111 - TVR 1, suna acasa, da-le seriile (de pe recptor si smartcard) si sa sune cineva din tara la Romtelecom - 1930 de pe fixul de Romtelecom, 0808 dolce (0800836523) si sigur ti se face activarea :)

Anonim
13 septembrie 2011, 10:59

am cartela si receptor de la akta, daca platesc in continoare abonamento fuctioneaza .

Anonim
21 septembrie 2011, 16:48

Akta Satelit pica, asta daca nu stiai. Toti abonatii sunt trecuti pe Dolce sau PA.
Daca ai rec de Dolce in Irlanda probabil ca sti ca trebuie pus pe satelitul Hellas Sat 39E. Altfel poti sa astepti mult si bine activarea.

Anonim
22 februarie 2012, 20:33

dacanu dai spaga nu veezi servici nici-o data in contract o reclamatie se rezolva in max 72 ore acu cind vor muchi lor

3 decembrie 2012, 14:43

daca va pot ajuta in Iasi cu placere
http://antena-satelit.blogspot.ro/2009/06/instalez-antene-satelit.html

Anonim
16 noiembrie 2013, 21:43

buna ..mama mea are abonament la DOLCE .tv si telefon fix ..ma intereseaza ce oferte aveti pt a renova abonamentul ...sa stiu ..in cazul in care nu aveti oferte bune ,sa caut la celelalte companii ..va multumesc astept raspuns

Administrator
17 noiembrie 2013, 00:05

Salutari. Verificati pe pagina Romtelecom, noi nu reprezentam nici un operator, suntem doar un site de media si tehnica, în care discutam intradevar si despre oferte de la diverse companii.

Pentru a reînnoi abonamentul Dolce, verificati ofertele actuale aici:

http://www.romtelecom.ro/supertv

Sau aici:

http://www.romtelecom.ro/televiziune.html

Anonim
16 decembrie 2013, 18:11

buna ziua vreau sa imi spuna si mie cine ce tb sa fac.pt k eu am 2 decodoare dar pana akum am folosit decat unul si cel de-al 2 nu mai merge cartela zice k tb activata .pot sa stiu si eu unde tb sa sun si dak imi poate da cineva un nr de tel pt k eu stau in italia .multumesc

Anonim
16 decembrie 2013, 18:18

Este necesar să apelezi Departamentul relaţii clienţi la numărul de telefon 08008 36523 (08008 DOLCE) pentru activarea serviciului (sunt necesare seria cartelei şi seria receptorului Romtelecom Dolce).

15 martie 2014, 23:18

Daca doriti dolce tv puteti apela cu incredere la nr de telefon: 0766609096

Anonim
21 octombrie 2014, 02:06

Mai nou, cei de la dolce scot programe de pe grila in mijlocul noptii....sa nu observe lumea.........discovery science, davinci learning si Inca doua.... programe educative si interesante. In schimb....ne lasa tot felul de programe la care nu se uita nimeni....?

Anonim
21 octombrie 2014, 08:14

Sunt lucrări de mentenanță ,deja au revenit la normal canalele menționate.

Anonim
2 noiembrie 2014, 17:08

Buna ziua ,va scriu din Spania,platesc abonament pentru dolce tv pachetul din mijloc nr de abonat este 436190005896660 abonamentul este pe numele fiului meu Tozser Alin -Adrian care in momentul de fata nu mai este in Rom.Va rog frumos trimiteti-mi si mie un nr. de tlf unde pot sa vb cu un agent ,pentru ca desi mi s-a spus ca trebuie sa platesc 11,04€ in fiecare luna bani pe care eu ii transfer in ziua de 22 a fiecarei luni .Nu stiu sau marit taxele sau ce se intimpla ca luna trecuta mia venit un email in care era pusa suma de 28,29 lei dupa ce am facut transferul si acum suma de 54,37 lei ,vreau sa vb cu un agent si la numérele de tlf pe care le am nu i-mi raspunde nimeni,sau o adresa de email a mea este aurelpulbere@yahoo.es.Va multumesc si astept raspuns ,cu respect Ana Pulbere (Spania)

Anonim
2 noiembrie 2014, 21:36

Intreaba-i pe pagina de Facebook la sesizari, pe forumul lor, in linkul de mai jos:

http://goo.gl/2UcGqZ

Anonim
24 noiembrie 2014, 00:01

Cum trebuie sa f
ac sa platesc ab.din spania dat-im o adresa in care pot plati

Anonim
24 noiembrie 2014, 00:05

Poţi plăti online factura Telekom Romania direct din contul tău MyAccount utilizând un card bancar.

Această facilitate este disponibilă gratuit pentru toți utilizatorii MyAccount. Plata, pentru care nu se percepe niciun comision, se poate efectua cu ajutorul unui card bancar VISA sau MasterCard, de credit sau debit. Soluția de plăți on-line este furnizată de compania PayU Romania.

Pentru a plăti online factura pentru serviciile Telekom Romania prin intermediul aplicației MyAccount, iată paşii pe care trebuie să-i urmezi:

· Autentifică-te în My Account din site-ul www.telekom.ro

· Nu ai încă un cont? Înregistrează-te acum în MyAccount. Durează doar 1 minut! Accesează secțiunea Plata online din meniu de servicii fixe, introdu suma pe care vrei să o platești și apasă butonul Plătește

· Vei fi redirecționat către interfața securizată de plăți online. Aici trebuie sa introduci datele de facturare (Nume, Prenume, Email si Numar de telefon).

· În interfața securizată de plată, va trebui să introduci datele de identificare ale cardului tău bancar cu care efectuezi plata.

· Selectează apoi Plasează comanda, pentru a efectua plata online

· Pe adresa de email introdusă în pasul anterior vei primi un mesaj de confirmare a plății.

· Statusul plății se poate vedea în pagina “Istoric plăți”. Actualizarea informației poate dura și 72 de ore.

Trimiteţi un comentariu

 
Copyright © 2010-2014. HD Satelit - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger