luni, 20 februarie 2012

Digi24 HD va fi lansat la 1 martie 2012

Sub motto-ul "Actualitatea in direct", RCS-RDS va lansa la 1 martie 2012 singura televiziune de stiri HD din România, Digi24 HD. Beneficiind de o linie de productie ultramodernă în sistem HD, emisia Digi24 va fi în format High Definition. Bineînţeles, va exista si varianta SD în format 16:9.

Cu jurnalisti de marcă ( Cosmin Prelipceanu, Luca Niculescu, Cosmin Stan, Emma Zeicescu, Liana Alexandru sau Adriana Muraru ), un format nou de ştiri pe piaţa media şi o echipă de profesionişti, Digi24 readuce în prim plan ştirile relevante, imparţiale şi prezentate cu acurateţe.

Digi24 HD îşi propune să respecte pricipiile jurnalismului profesionist şi să ofere publicului ştiri credibile.

Jurnalele de ştiri Digi24 vor conţine informaţii de interes general, dar şi informaţii de ultimă oră, inclusiv din sport, precum şi jurnale meteo.

Aşteptam cu mare interes lansarea şi în România a unui canal de nişă axat pe ştiri, care să fie emis în sistem Full HD şi iată că în sfârşit dorinţa mi s-a împlinit. Vă dorim mult succes, Digi24 HD !


9 comentarii despre subiectul „Digi24 HD va fi lansat la 1 martie 2012”:
WishMaster

Daca va fi un post cu adevarat echidistant, atunci e binevenit.

Ionica Echim

Si totusi pe ce frecventa emite in HD pe satelit, sau e doar in reteaua de cablu ?

Anonim

Doar pe cablu, pe satelit sunt doar feed-uri de la transmisii live, cateodata...

Anonim

Oameni buni astia de la digi tv satelit au innebunit,am pierdut 20 de canale tv din cauza noului lor software.acuma nu mai pot adauga TP si nu mai imi da nici un canal tv nou cand scanez,ce sa fac ca sa pot avea inapoi softul vechi pt ca asta nou nu e de nimica asta din 13.12.2011 si plus de asta nu mai merge sa imi pun in ordinea dorita canalele...daca stiam nu mai dateam eu actualizare software.intampinati si voi problema asta???

Anonim

Pai ai dat resetare de fabrica dupa update ? Ca asa se face....

Anonim

Lol eu nu am patit asa ceva, daca nu isi revnie dupa resetare din fabrica ( nu doar scanare ), mergi la ei si intreaba-i sa iti rezolve problema.

Anonim

Am dat cum nu ca doar am facut cu ei la tlele treaba asta si nu mi-au spus ca se poate intampla asta pt ca daca spuneau nu faceam eu prostia asta,acuma am doar 103 canale si nu mai merge sa bag nici un TP sau sa scoata vre-un canal ceva la scanare,doar 103...

Anonim

Probabil de la ultimul update au facut asta, am auzit, pana acum nu era asa...

Anonim

Iam sunat inca odata aseara si mi-au spus ca cu noul lor soft care a intrat din 1 martie nu se mai poate face scanari,adauga TP si sa pui in ordine canalele pt ca asta e ordinea pusa de ei si in curand vor avea toti softul asta si care nu vor sa dea actualizarea softului vor fi obligati si daca tot nu o sa o faca si le va bloca cartela in cele din urma. :(

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile