sâmbătă, 19 iulie 2014

Peste 80% din utilizatorii de internet nu au aflat de existența televizoarelor 4K Ultra HD

Conform unui studiu al TDG, creșterea cererii pe termen scurt pentru televizoare 4K Ultra-HD este împiedicată de trei motive simple, dar foarte importante:

- lipsa generalizată a conștientizării existentei tehnologiei 4K Ultra HD
- costurile prea mari ale acestor televizoare
- televizoarele actuale oferă satisfactia necesară

Studiul indica faptul ca peste 8 din 10 utilizatori adulți de internet de mare viteză nu au auzit despre televizoare 4K Ultra HD si nu sunt deloc familiarizati cu aceasta tehnologie.

Industria se bazează pe Ultra-HD ca pe o soluție minune de impulsionare a vânzările tot mai slabe de televizoare. Insa cum să aibă loc această crestere, cand majoritatea potentialilor cumparatori nu au auzit de 4K Ultra HD? Iar cei care au auzit sunt blocati in alegerile lor de preturi variind de la 1500 dolari pentru modele extrem low-end până la 10.000 dolari pentru modele high end?

La un pret cu amănuntul de 1499 dolari, doar 6% din utilizatorii adulți au precizat ca au un oarecare interes să cumpere un televizor 4K Ultra-HD. Aceste valori cuantifică în mod explicit cât de slabă este de fapt cererea pentru televizoare 4K ultra-HD și demonstrează clar că prețurile actuale sunt prea mari pentru a stimula creșterea vânzărilor de televizoare.

Pentru a ilustra cat de rapid se evaporă cererea în raport cu prețul, să amintim că doar 3% din utilizatorii care știau ce inseamna 4K sunt interesati să cumpere un televizor 4K Ultra-HD, la pretul de 1999 dolari. Deci o creștere de doar 500 dolari față de pretul minim al unui televizor inseamna un declin de 50% a cererii față de televizoarele cu pretul de 1499 dolari.

Un alt treilea motiv pentru care nu există interes in a cumpara un televizor 4K a fost ( pentru 26% dintre respondenti ) că "sunt complet multumiți de televizoarele pe care le folosesc în prezent".


9 comentarii despre subiectul „Peste 80% din utilizatorii de internet nu au aflat de existența televizoarelor 4K Ultra HD”:
Anonim

Pai cum sa afle, cand ii intereseaza doar cancanurile, scandalurile si politica ?

Anonim

Pentru Romania mai realist e ca 95% nu au auzit in viata lor de 4K, insa stiu ce silicoane si-a mai pus nu stiu ce vedeta sau care sunt injuraturile politice la moda.

Anonim

Eu sunt unul care voi cumpara televizor 4K, desi sunt convins ca asta se va intampla peste 10 ani, cand vor deveni preturile normale.

Anonim

Sa cumperi un TV 4K in acest moment este ca si cum ti-ai cumpara o masina si sa nu ai permis asta mi s-a intamplat mie fiind interesat de tehnologie noua mi-am luat un TV 4K Samsung UE65F9000 cu care am receptionat cateva canale 4k in teste prin satelit si cand am vazut cat de bine se vede (Senzational) vroiam mai mult dar de unde ca filme sunt foarte putine nici nu prea gasesti in magazine cateva videoclipuri pe site-uri care ofera continut 4K si cam atat canalele HD care nu au rezolutie upscalata se vad foarte bine dar canalele HD precum PRO TV HD sau SPORT.RO HD care au rezolutie upscalata se vad naspa ce sa mai zic de canale SD care merg aproape blurat , in concluzie TV-urile 4K sunt de calitate dar le trebuie si continut.canale.semnal de calitate 4K altfel nu se merita e de asteptat 4-5 ani cand va fi suficient continut 4K dar va fi o alta problema vor aparea TV-uri 8K si atunci va fi HA HA HA HA

Anonim

Cand vor aparea tv 3d fara ochelari atunci se va rezolva totul

Anonim

Televizoare 3d fara ochelari au aparut deja, dar sunt si mai scumpe decat televizoarele 4K. Oricum, nu vad legatura comentariului tau cu subiectul.

Anonim

Nu se merita acum. Nu exista continut. A doua chestiune: Am observat ca televizoarele Samsung seria H strica din calitatea semnalului HD curat. Cele din seria F se vad muuult mai bine. Mi-am luat un kit evolution pentru unul din televizoare din seria F si este de fapt kit involution ca se vede execrabil l-am scos si acum e cristal imaginea. Zici ca e SD la televizoarele seria H si cele F cu kit evolution. L-am bibilit la setari de pomana. Am impresia ca se doreste intentionat stricarea calitatii televizoarelor doar HD pentru ca lumea sa vrea mai mult televizoare 4k. Am un samsung din seria C (printre primele) si se vede oglinda semnalul HD mai ales pe TVR HD si eurosport HD. Ei ala din seria H parca blureaza imaginea. I-am dezactivat filtrele digitale, i-am marit la maxim claritatea degeaba. Cred ca e o chestie intentionata ca sa fie diferenta si mai mare intre televizoarele 4k si cele HD clasice. Cu alte cuvinte e bine sa va luati acum televizoare 4k ca acum sunt facute sa se vada bine. Cand vor apare cele 8k or sa fie blurate intentionat astea 4k.

ciobanu' mioritic

IN GENERAL, Producatorul vinde mai ieftin, uneori la sfert fata de pretul de vanzare,
ADAOSUL introdus de intermediari si de comercianti este UMFLAT pentru orice produs.

Anonim

Absolut corect. Am vazut diferenta de 5 ori la pret de la producator până in rafturile magazinelor. Uneori e o adevarata bișniță la produse electronice.

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile