joi, 11 iulie 2013

Ce televizor ai?

Am lansat acest sondaj cu 5+1 intrebari, fiindcă de ceva timp avem o mare curiozitate, pe care probabil o împărtăşesc multi cititori: care este rata de penetrare în ţara noastră a televizoarelor cu tehnologii moderne şi câţi români folosesc înca televizoare cu tehnologii mai vechi, ca şi ecran principal.

Am inclus în sondaj 5 întrebări, plus încă una pentru cei care deţin cel puţin un televizor 3D:

Câte televizoare deţineţi ?
- Nici unul
- Un televizor
- Două televizoare
- Trei televizoare
- Patru sau mai multe televizoare

În funcţie de rezoluţia maximă suportată, cel mai bun televizor pe care îl deţineţi este un...
- Televizor 4K
- Televizor Full HD
- Televizor HD Ready
- Televizor SD
- Televizor cu altă rezoluţie maximă

Cel mai bun televizor al dvs. este un...
- Televizor OLED
- Televizor LED
- Televizor LCD
- Televizor Plasmă
- Televizor cu tub catodic color
- Televizor cu tub catodic alb-negru :)
- Televizor cu altă tehnologie


Cel mai bun televizor al dvs este unul Smart sau non-Smart ?
- Televizor smart
- Televizor non-smart

Cel mai bun televizor al dvs este 3D sau non-3D ?
- Televizor 3D
- Televizor care nu este 3D

Dacă detineti un televizor cu display 3D nativ ( de exemplu nu anaglyph ), acesta foloseste ochelari:
- activi  ( de exemplu necesită alimentare electrică )
- pasivi ( de exemplu folosesc polarizarea şi nu trebuie alimentaţi )
- altă tehnologie 3D.


15 comentarii despre subiectul „Ce televizor ai?”:
Anonim

Care ati votat televizor care redă imagini tridimensional fără a avea nevoie de ochelari, ori faceti misto, ori habar nu aveti ce ati votat.

Aratati-mi si mie un model de televizor de acesta. Aceea probabil era o optiune un raspuns la care se va raspunde in viitor, ca sa fie valabil sondajul si peste 3-4 ani, cand vor fi lansate astfel de televizoare.

Anonim

Unul a votat 4K :))))

nicu

Altul e si mai smecher, are televizor OLED. E de acela cu ecran curbat? :)))

Laurentiu

Voturile acelea la misto cum ziceti voi, sunt voturi care nu afecteaza esenta sodajului, care este foarte interesant.

Pana acum majoritatea au 2-3 televizoare, dintre care cel putin unul este Full HD.

Este preferata de majoritate tehnologia LED si nu sunt preferate tehnologiile Smart si 3D.

Printre cei care au totusi televizoare 3D, majoritatea au cu ochelari pasivi.

Sincer nu ma asteptam la aceste rezultate partiale, oricum e prima zi de vot, sa vedem si in zilele si lunile urmatoare cum se schimba situatia voturilor.

detrax

Alo, cei care ati votat ca aveti televizor care reda imagini tridimensional fără ochelari, dati-mi si mie modelul lui si magazinul de unde l-ati cumparat ( un link către magazin ar fi perfect ), sa imi cumpar si eu un televitor care reda 3D fara ochelari la ora actuală. Sau duceti-va mai bine la vaci si oi si mâncaţi o brânză în loc să votaţi aiurea, daca habar nu aveti cu ce se mănâncă tehnologia.

Deci, doresc modelul si linkul.

Laurentiu

detrax, nu are rost sa te enervezi iar. Fii convins ca sunt câţiva dintre cei care votează nu au minime informatii despre tehnica comerciala actuala. Poate ei chiar cred ca detin un astfel de televizor care afiseaza tridimenional fara sa mai folosesti ochelari. Pe aceasta necunoastere mizeaza si comerciantii sa isi vanda diverse produse.

E dezamagitor ca s-a ajuns la un nivel atât de mare de decadere intelectuala in Romania, dar asta e... mergem inainte si cu acei români foarte slab informati pe care îi avem.

Adi

Eu personal am Tv 3D Lg LM 620s,dar credeti-ma ,ca am vazut si am ramas impresionat de un ecran 3d fara ochelari ,si nu in magazin l-am vazut ,ci la Hunedoara (eu sunt din Arad )la castelul lui Iancu de Hunedoara (Huniazilor)
Pe acest display era rulate tot felul de filmulete ,referitoare la acest castel, nu va mint , oricum nu cistig nimic , a fost primul display 3d fara ochelari vazut de mine ,aceasta s-a intimplat anul trecut in vara cind am plecat pe litoral ,nu-mi amintesc ce marca era dar avea o diagonala mare ,in jur de 106-116 cm ,pe moment cind l-am vazut am ramas fara cuvinte ,imi pare rau ca nu i-am facut o poza

detrax

Sunt de acord ca exista televizoare 3D fara ochelari, dar sunt foarte scumpe si rare si au fost lansate intr-o serie foarte limitata acum cativa ani. Dar aceasta nu inseamna ca 20% din cei care au votat până in acest moment au astfel de televizoare. Au votat ori la misto ori in necunostiinta de cauza.

Adi

link catre display-uri 3d fara ochelari
http://www.3dfusion.com/

detrax

Sunt multe linkuri catre diverse display-uri de acest gen, dar tot nu cred ca respectivii 20% care au votat că detin asa ceva, chiar au aşa ceva.

Eu doream un link catre un magazin din Romania, de unde au cumparat respectivii 20% aceste televizoare fara ochelari, pentru ca vreau sa vad si eu modelul si pretul in Romania.

Multumesc pentru link, dar nu imi schimb parerea in care afirm cu tarie ca respectivii 20% care au votat pana acum ca detin astfel de televizoare, le şi detin cu adevarat. Au dat un vot mincinos sau in necunostiinta de cauza.

Oricum alta va fi tehnologia folosita pentru televizoarele autostereoscopice ce vor fi lansate peste cativa ani si care vor avea acelasi pret cu cele 3D actuale, nu cat un apartament cum costa cele din linkul mentionat de dvs.

Unknown

Nu cred ca mai are cineva in Romania televizor cu tub cinescopic (nici bunica mea nu mai area ,iam trimis eu un LED.)ha ha ha.

Anonim

Televizor cu tub catodic color au votat 8% pana acum, printre care si eu. Si fac pariu ca sunt mult mai multi, dar nu au nici net sa voteze si poate nici pc. Altul mai bun nu am, De ce ai impresia ca toata lumea dispune de finante pentru televizoare LCD sau LED ? Unii care comentati ar trebui sa va treziti la realitate si sa vedeti situatia reala din Romania, saracia care va bate din ce in ce mai mult la usilor a tot mai multi romani.

Anonim

Nu merita sa cumperi TV-uri HD, atata vreme cat putine televiziuni emit HD! :e

geo

@Anonim, 500 - 1000 de televiziune HD numai in Europa, ti se par puține ? :) Trezeste-te, lumea a evoluat. E problema ta ca nu le receptionezi ( de exemplu nu ai bani sa te abonezi la ele, fiind blocat la ofertele operatorilor românesti ), dar in niciun caz nu poti spune ca sunt putine. :D Uite aici o lista actualizata a televiziunilor HD ( in lista sunt peste 1300 de televiziuni HD, dar sa spunem ca 500 din ele sunt receptionabile lejer in Romania ) :

http://ro.kingofsat.net/hdtv.php

nicu

Anonim de mai sus, tu folosesti televizorul doar sa te uiti la programe tv ????? Eu 95% il folosesc pentru redare continut video FULL HD din alte surse decat televiziunea. Doar 5% privesc programe tv la televizor, in general stiri si, de cateva ori pe an, vreun meci de fotbal.

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile