luni, 16 septembrie 2013

Fără publicitate la MGM România. Acesta nu înseamnă că televiziunea MGM România se închide.

Televiziunea internațională de filme MGM a fost scoasă din luna august din raportarea oficială a audienței realizată de către Asociația Română pentru Măsurarea Audienței (ARMA), ai cărei reprezentanți au comentat că televiziunea nu mai vinde publicitate pe piața locală, anunța Forbes.ro citând Media Expres.

MGM este o televiziune distribuită pe scară largă pe rețelele de cablu și satelit din România și a început să vândă publicitate la 1 octombrie 2007.

Eszter Ivanics, Head of PR Chello Central Europe Zrt. a comentat pentru Media Expres că „principalul motiv în spatele deciziei de a închide vânzarea de publicitate este creșterea poverii administrative și de facturare a Chello CE (ca urmare a apariției Ordonanței de urgență din aprilie 2013 care reglementează publicitatea, n.red.). Pe de altă parte, MGM ca o televiziune de filme difuzează filme premium fără pauze comerciale. Singurele pauze publicitare dintre filme au înregistrat în mod natural ratinguri mai mici. Analizând situația de pe piață, costurile de măsurare și veniturile din publicitate, Chello CE a luat decizia de a înceta atât măsurarea audienței, cât și vânzarea de publicitate pentru MGM în România, de la 1 august 2013”.

Ivanics a legat direct decizia de contestata Ordonanță de urgență din aprilie 2013 care a reglementat achiziția spațiului de publicitate exclusiv direct de către televiziuni, spunând că „de atunci rolul jucătorilor din media s-a schimbat fundamental în România”.

Chello CE va continua să dezvolte televiziunea MGM și oferta de programe pentru telespectatorii din România, având în spate „cele mai mari librării de filme și conținut pentru televiziune din lume aparținând MGM”.

Televiziunea este condusă de Katalin Radóczy, director de programe Chello Central Europe și de Andrea Koltai, manager comercial.

Distribuția pe cablu și satelit în România este realizată prin furnizorul regional de televiziuni Tematic Cable, după închiderea birourilor Chello din România, în vara aceasta.

MGM Channel Central Europe este un joint venture între Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. și Chello Central Europe prin intermediul unei companii numită Chello Movieco CE L.P., cu sediul în München (Germania), condusă de Sisco Schultis, director general.

Divizia de media a Splendid Media, Thematic Channels, a vândut publicitatea pentru MGM până în august 2013, mai anunta Forbes.ro.


6 comentarii despre subiectul „Fără publicitate la MGM România. Acesta nu înseamnă că televiziunea MGM România se închide.”:
marian

de cind astept sa fie introdus la rcs dar nici o sansa...

George

MGM România devine ESPN România.

Anonim

Am dth romtelecom, si e in grila mgm. E misto canalul. Filme faine/ grele

Anonim

de unde informatia ca MGM devine ESPN George? iar marian in grila rds-rcs MGM exista, pe canalul Cartoon Network dupa ora 22:00 intra MGM cu filme!

Anonim

intra TCM frate nu MGM?

Anonim

Da, pe rcs rds intra dupa cartoon network tcm-ul. Mgm e 24 din 24 la romtelecom

Trimiteți un comentariu

  ☑ Am citit și accept Regulamentul comentariilor. Pentru discuții despre alte subiecte, utilizați funcția de căutare:


Cele mai citite articole în ultimele 7 zile

Cele mai citite articole în ultimele 30 zile

AKTA (48) Digi Mobil (38) Digi Tv (306) Focus Sat (212) FREESAT (22) iNES (16) Nextgen (68) Orange (170) Orange Tv (100) RCS-RDS (400) Telekom Romania (220) Telekom Tv (193) UPC (219) Vodafone (44)