luni, 2 septembrie 2013

Yahoo China s-a închis

Portalul Yahoo din China conține un mesaj de adio, citând necesitatea de a ajusta strategia operatiunilor sale de la 1 septembrie 2013.

Pagina principala a Yahoo China redirecționează apoi utilizatorii catre un site detinut de Alibaba, care administrează si buna funcționare a siteului Yahoo pentru China.

Echipa Yahoo China va lucra pentru siteurile Alibaba. Yahoo nu a comentat in detaliu situatia. Compania se confrunta cu o concurență acerba pe piața chineză.

Servicii sociale mass-media cum ar fi Twitter sau platforma oferita de Weibo sunt extrem de populare în China, în ciuda faptului că sunt cenzurate în mod declarat.

Yahoo are o participație semnificativă în retailerul on-line Alibaba, care a fost licențiat pentru a oferi serviciile sale din China.

Unii analiști sugerează că serviciile proprii ale Alibaba au beneficiat de relația cu Yahoo.

"Yahoo China a fost sub Alibaba de mulți ani. Alibaba stoarce ultimele picaturi de Yahoo China, prin redirectionarea vizitatorilor. Activele sale cele mai valoroase au fost dezmembrate și utilizate", spune analistul Li Zhi de la Analysys International.


2 comentarii despre subiectul „Yahoo China s-a închis”:
DTH

Poate vom avea o închidere Yahoo si în Romania.

Anonim

DTH, tu compari China cu Romania ? :-) Acolo e concurenta, dar in Romania Yahoo ( Messengerul, Emailul ) au vechime dinaintea Facebook-ului si sunt folosite sau au fost folosite de aproape orice roman.

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile