joi, 17 iulie 2014

Disney Channel România își schimbă logo-ul, promo-urile și ID-uri de rețea

Nu este chiar un rebranding, dar Disney Channel isi schimba logo-ul și ID-uri de rețea, pentru a beneficia de o identitate nouă si plină de viață.

În Romania, Disney Channel isi schimbă logo-ul începând cu 21 iulie 2014, anunța Pagina de media.

Noul branding reflectă trecutul Disney, în special semnătura lui Walt Disney ca parte integrantă din logo și gestul marcant al scrierii literei ‘D’ ce este utilizat in toate tipurile de media. Noul logo dinamic combină două simboluri clasice Disney – semnătura distinctă a fondatorului companiei Walt Disney și forma realizată din cele trei cercuri reprezentative pentru Mickey Mouse.

Toate promo-urile, clipurile de identitate și cele privind recomandările de programe vor afișa noul logo, stil grafic și paleta de culori.

În EMEA, noul branding a fost dezvăluit pentru prima dată cu ocazia transferului Disney Channel Germania de la varianta cu plată la cea gratis, mai scrie Pagina de Media.

Mai jos sunt trei imagini pe care le-am capturat de pe varianta FTA a canalului german, de pe satelitii Astra de la 19,2 grade est ( frecventa 12460, polarizare orizontala, SR 27500, FEC 3/4, DVB-S QPSK, FTA ).


2 comentarii despre subiectul „Disney Channel România își schimbă logo-ul, promo-urile și ID-uri de rețea”:
Anonim

HD ?

Nicu

Există Disney Channel HD, dar pentru alte țări, nu pentru România.

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile