miercuri, 23 iulie 2014

HBO GO, gratuit la UPC Ungaria, pentru abonații HBO Pak si Max Pak

UPC Ungaria a adăugat HBO GO în oferta sa. Serviciul, care oferă acces premium la peste 1800 de ore de filme și seriale, este disponibil gratuit abonatilor HBO Pak și Max Pak și poate fi accesat oricând și oriunde în Ungaria, prin orice conexiune de internet, pe mai multe ecrane, inclusiv laptop-uri, smartphone-uri și alte dispozitive mobile.

Comentând cu privire la lansare, Severina Pascu, CEO al UPC Ungaria, a declarat: "Clienții noștri au solicitat posibilitatea de a se bucura de continut video premium, oricând și oriunde, chiar și în aer liber și în călătorii. Cu HBO GO, ei pot acum decide unde, când și pe ce pe ecran doresc sa vizioneze un film bun sau episod dintr-un serial premium. Includerea HBO GO în oferta noastră de servicii oferă clienților UPC o mai mare flexibilitate și mobilitate in vizionarea de continut media."


9 comentarii despre subiectul „HBO GO, gratuit la UPC Ungaria, pentru abonații HBO Pak si Max Pak”:
Anonim

Numai la RCS Romania nu baga HBO Go...

Anonim

Ar fi bun sa introduca acest serviciu gratuit pentru cei cu max pack :)

s0rin

Aveţi cel mai rapid internet din ţară la RCS şi vă plângeţi că nu aveţi HBO GO. Care film aţi vrut să-l vedeţi pe HBO şi nu l-aţi găsit la download de pe net?

Anonim

E foarte ciudat ca RCS tine cont de ceea ce solicita clientii...poate in Ungaria..pt ca in Romania ceea ce solicita clientii nu intereseaza pe nimeni de la RCS

Anonim

salut. Firma rcs-rds Romania (DigiTV cum le place mai nou sa li se spuna), sunt in urma cu foarte multe programe de TV, au ajuns de speriat/neinteles, intradevar pretul mic la abonamentele tv si net ii mai sustine pe linia de plutire, recunosc ca si eu ma aflu printre ei, dar vreau sa va spun o poveste ADEVARATA, c-am asa incepe, RDS-ul acum cativa ani le dadea clasa la UPC, din foarte multe puncte de vedere, ce amintiri frumoase (eu sunt din Timisoara oras frumos pacat de el c-a fost condus de niste oameni la vremea respectiva iresponsabili ca sa nu zic mai mult..., dar asta-i alta treaba, era un monopol pe cartiere/zone, unele cartiere/zone aveau exclusiv UPC, unde eram si eu abonat ca n-aveam alta alternativa si unele cartiere/zone aveau exclusiv RCS-RDS), dabia asteptam sa merg la o cunostinta/prieten, maicamea care avea privilegiu la vremea respectiva de-a avea RDS-ul, o varietate de programe, cam 15 programe in plus,foarte multe la vremea aia (intradevar multe din ele erau in limba germana RTL,RTL II, PRO 7,SAT 1,VOX, CABEL 1,DSF (program de sport) etc.), ce oferea RDS-ul la vremea respectiva fata de ce oferea UPC-ul si era cu mult mai BUNA si ieftina, ce vremuri naspa (PENTRU MINE)...., in schimb dupa spargerea monopolului, primi pasi care i-am facut am plecat de la UPC si m-am cablat/transferat la RDS, ce bucurie, era mai ieftin mai multe programe, aveam net, ce vremuri...., acum in schimb incep sa-mi cam pierd rabdarea/bucuria de-a avea RDS. RDS-ul ar trebui sa termine cu blocajul/monopolul de-a NU introduce programe noi, intradevar nimeni n-ar vrea sa se scumpeasca abonamentul de TV, nu TVR, dar s-a ajuns la prea mare decalaj fata de ce ofera concurenta fata de programele care nu le preia RDS-ul, sunt in jur de 30-40 programe, mi se par foarte multe. Va citez cateva care-n vin acum in minte si care ar putea face parte din grila RDS-ul unele mai usor altele mai greu, dar s-ar putea daca ar fi dorinta.... ma gandesc numai la: AXN HD, AXN spin, CINEMAX 2, E!Entertainment, FINE LIVING, MGM, FILM BOX HD, FILM BOX, FILM BOX PLUS, CRIME & INVESTIGATION, TRAVEL MIX, DA VINCI LEARING, JIM JAM, SHORTS, VH1 Clasic, MTV Hits, MTV Dance, MTV Rocks, Bollywood HD, Bollywood TV, Bollywood Clasic, Discovery HD SOWCASE, Discovery Channel, Discovery ID, Animal Planet HD, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, TLC, Discovery TURBO X-tra, Nick junior, LOOK, LOOK PLUS, MOOZ HD, MOOZ RO, MOOZ DANCE, MOOZ HITS, SUNDANCE HD, SUNDANCE, SHORTS HD, MAYNELE, BABY TV, precis mai sunt, dar nu-mi vin in minte, am ajuns iar de unde am plecat, sa ma bucut cand ajung la vre-un prieten care n-are RDS, sa pot butona telecomanda, sa vad ce programe noi a mai introdus concurenta, din pacate sunt din ce in ce mai multi prieteni de-ai mei care au alta firma de cablu si din ce in ce mai multe programe noi/diversificate ...... nu vrea sa fiu gresit inteles, dar unde stau acuma, ghiciti, am o singura alternativa....RDS-ul, asta e, ce asteptari am, in primul rand sa plece de RDS, persoana care BLOCHEAZA intentionat introducerea si diversificarea programele dela RDS, coincidenta sau nu, din cate stiu aceea persoana era inainte sefa la UPC cu aprobarea/diversificarea programelor iar acum ghiciti....este la RDS, nu inteleg cum poate cineva cu mintea limpede sa angajaze asa SPECIMEN in fruntea unei firme care avea ce-a mai diversificata si calitativa grila de programe, calitate/pret, exact am ajuns acuma ca si cum ne-am intoarce la anii 1999-2000 la grila respectiva a UPC-ul, in loc sa progreseze RDS-ul sunt in continuu regres. Si ca incheiere, stiu ca of-ul meu o sa treaca neoservat, neinteles sau prostesc, dar pana unde o sa se ajunga nu stiu, dar parca vad ca in 3-6 luni n-o sa mai avem nici canalele INTACT, daca ies din must-carry, multi o sa spuna nu-i nimica nu pierdem nimica, scapam de canalele varan-ului, dar nu-i chiar asa...urmeaza poate programele MEDIAPRO-ului...., in concluzie ..nu stiu unde/spre se indreapta firma RDS.

Anonim

@ Anonim 23 iulie 2014 13:11
E simplu! Ai vazut un film te duci pe net il descarci il vizionezi si il stergi! E asa greu? Nu iti trebuie HBO GO.

Anonim

Pentru @Anonim 13.54 :tu vrei sa plece patronul de la RDS ?

cris

Cumpara anonimul acela RCS si face el treaba mai buna :) Doar ca trebui mai intai sa castige de 200 de ori potul cel mare la loto :Ai rabdare. :-) Cred ca fara RCS nu avem netul de acum la firmele concurente din Romania si aveam preturi de 2-3 ori mai mari. Are si RCS meritul lui.

Pintea Catalin

eu am pachetul HBO MaxPack la RDS-RCS. Ar face bine sa ofere si ei asta, ca oricum platesc deja abonament la HBO. Deci mi s-ar parea normal sa am si HBO Go gratuit, adica inclus in abonamentul pe care il am deja fara sa mai fie nevoie sa mai plateasc alt abonament.

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile