miercuri, 1 aprilie 2015

Teste auto online pe Google Street View

ACR a lansat un website de teste ( chestionare ) auto online, utilizand platforma Google Street View. Primele teste auto sunt formulate de instructori, direct pe situatii reale din Google Street View, adică pe străzile pe care cei care doresc sa obtina permisul chiar vor conduce.

Chestionarele sunt contratimp ( 30 minute, simulând examenul real ) si pot fi accesate si rezolvate dând click AICI.


4 comentarii despre subiectul „Teste auto online pe Google Street View”:
Anonim

Au obtinut 13 din 26 puncte. Foarte tari testele, cam ambiguu formulate intrebarile, unele lasa loc de interpretari subiective. Sau asa mi se par mie, ca am dat de permis acum 30 de ani ? :)

Anonim

eu am obtinut 14 din 26

Anonim

Am obtinut 13 din 26! Aceasta aplicatie are multe probleme cu intrebarile, dar cu siguranta ele vor fi rezolvate in viitor.

Anonim

20/26 ,e binişor după câţiva ani

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile