luni, 15 iunie 2015

Agențiile și regiile media, din nou intermediare pe piața de publicitate tv

Agențiile media si regiile din domeniu vor putea din nou sa intermedieze contracte pe piața de publicitate tv, conform modificarilor efectuate la OUG 25/2013 (ce modifica si completa Legea audiovizualului nr. 504/2002 si care a stârnit un val de nemulțumire pe piața media).


Astfel, acum un beneficiar poate achizitiona spatiu publicitar televizat atat direct de la radiodifuzor, cat si prin intermediar (regie sau agentie), dar in acest ultim caz, contractele vor fi tripartite, la cererea oricăreia dintre părți.

De asemenea, in oricare dintre cele doua situatii, radiodifuzorul va emite catre beneficiarul publicitatii televizate sau catre intermediar facturi aferente achizitionarii de spatiu publicitar televizat, in care va fi evidentiat orice rabat sau avantaj tarifar, indiferent de natura acestuia, acordat de catre radiodifuzor, conform contractului.

In cazul contractelor derulate prin intermediar, acesta va emite facturi aferente serviciilor de intermediere corespunzatoare prevederilor contractului. Intermediarii nu pot primi din partea radiodifuzorului alta plata sau cotraprestatie si nici vreun avantaj material decat cea/cel pentru remunerarea serviciilor prestate.


Niciun comentariu despre subiectul „Agențiile și regiile media, din nou intermediare pe piața de publicitate tv”:

Trimiteți un comentariu

  ☑ Am citit și accept Regulamentul comentariilor. Pentru discuții despre alte subiecte, utilizați funcția de căutare:


Cele mai citite articole în ultimele 7 zile

Cele mai citite articole în ultimele 30 zile

AKTA (48) Digi Mobil (38) Digi Tv (306) Focus Sat (212) FREESAT (22) iNES (16) Nextgen (68) Orange (169) Orange Tv (100) RCS-RDS (399) Telekom Romania (220) Telekom Tv (193) UPC (219) Vodafone (44)