marți, 7 iulie 2015

Samsung a lansat SSD-uri de 2 TB

Samsung Electronics a lansat in 50 de țări doua modele de hard-diskuri SSD ( Solid State Drives ) de 2 TB: 850 PRO și 850 EVO.

Astfel, linia de SSD-uri bazata pe 3D Vertical NAND (V-NAND) cuprinde acum 20 de produse diferite, cu o gamă largă de opțiuni de capacitate, de la 120 gigabyte (GB) de 2TB.

Noile unități de stocare de 2TB sunt tot de 7 milimetri si au carcasa din aluminiu de 2,5 inch, la fel ca modelele de capacitati mai mici. Echipate cu cipuri flash individuale Samsung de 128GB 3D V-flash NAND, cu un controler modernizat MHX de înaltă performanță ( care acceptă capacitatea de 2TB ) și patru cipuri bazate pe tehnologia LPDDR3 DRAM, modelele de 2TB oferă performanțe de vârf pentru cerințele intense, cum ar fi de exemplu editarea video 4K UHD.

Samsung garantează modelul 2TB 850 PRO pe o perioada de 10 ani sau pentru 300 terabytes scriși (TBW), iar modelul 2TB 850 EVO timp de cinci ani sau 150 TB scriși.

Variantă EVO costa 800 dolari, varianta PRO 1000 dolari.


2 comentarii despre subiectul „Samsung a lansat SSD-uri de 2 TB”:
Anonim

Am un laptop Dell XPS15 cu procesor i7 cu 4 nuclee fizice 8 virtuale etc. etc. si am pus pe el un SSD Samsung de 1TB cand au aparut. Greseala fatala. Dupa 3 ani unele poze si filme nu au putut fi citite, I/O error si in SMART erori la CRC... Unele din fisierele vechi au fost imposibil de recuperat. Si culmea la scanare nu da erori nici Magician Software nu spune ca ar fi probleme. N-am patit inca cu SSD-urile de la Intel nimic inca. Culmea e ca windows-ul 7 care e de peste 4 ani pe el nu a dat nici o eroare. Doar fisierele multimedia de aproape 3 ani de pe partitia D au avut probleme. Poate am avut eu ghinion dar increderea in SSD-urile Samsung din punctul meu de vedere tinde spre 0 barat. Am back-up-uri la tot ce misca dar la astea am uitat de ele... ma refer la aceste fisiere cu poze vechi.

Anonim

Pacat, cine stie .. Eu am de multi ani un SSD tot Samsung, pe care am dat peste 700 euro, si nu am nicio problema cu el. In schimb de la o alta firma mi-a crapat SSD-ul, si unul de doar 120 GB, dupa vreo 5 luni. Noroc ca mai era in garantie. Oricum, cred ca in cativa ani cam iese din garantie orice SSD, de la aproape orice firma, ma mir ca la modelele astea ofera 5-10 ani garantie, daca nu e depasita o cantitate de date scrisa de 150-300 TB.

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile