marți, 1 septembrie 2015

Google are un nou logo

In istoricul siglei Google au existat diverse versiuni, adică sigle cu umbre, fara umbre, plate sau mai stilizate.

Probabil ati obsevat că de astazi Google are un nou logo, care este elegant, luminos și pentru prima dată animat.

A trecut mult timp de când Google nu mai este doar un logo al unui motor de cautare. Compania creaza sisteme de operare, inclusiv pentru telefoane, ceasuri, produse smart sau construieste automobile care se conduc singure. Și chiar căutarea este mult mai complexă, comparativ cu ce a fost dată. Google nu iti mai ofera doar link-uri cu rezultate pentru cautarea ta, ci si hărți si multe alte elemente care formeaza viata noastra digitala.

Și acum a venit si rândul unui nou logo de brand si identitate.

Schimbarea cea mai evidenta este fontul logo-ului. Insa noul logo Google din 2015 este aceeași care a fost in mileniul trecut: arata ca numele unei enciclopedii tipărite în culori copilărești, ca in toti cei 17 ani ai motorului de cautare, care se implinesc peste cateva zile,

Cea mai interesanta actualizare este însă faptul că logo-ul Google nu mai este un text static. La fel ca multe branduri, staticul logo a devenit dinamic, de exemplu in cautarile vocale. Când Google este chemat la acțiune, literele "Google" se transforma într-o serie de patru puncte, care fac valuri, in asteptarea interogării vocale. Pe măsură ce vorbești, punctele vor deveni un egalizator, reacționând la undele sonore ale vocii tale. Apoi, când ați terminat de vorbit, dupa ce sunt prezentate rezultatele, punctele vor reveni la textul "Google".

Ca orice nou logo, ultima creatie a lui Google va arăta ciudat până ne vom obisnui cu noua identitate vizuala. Si ne vom obisnui pentru mult timp, probabil...


Top 5 articole în ultimele 7 zile