vineri, 4 martie 2016

Românii urmăresc constant, în medie, 10 canale TV și stau în fața micului ecran 5-6 ore pe zi

Bucurestiul a fost in aceasta saptamana gazda unei noi editii a Bucharest Business Briefing – eveniment la care operatori, furnizori de continut si companii de telecomunicatii au dezbatut provocarile distribuitorilor de continut in Romania si in Europa, in general, a anuntat SPI International intr-un comunicat remis catre HD Satelit.

Berk Uziyel, director executiv al SPI International

Berk Uziyel, director executiv al SPI International, companie care aduce programele FilmBox in Romania, crede in diversitate si constanta: “Sunt convins ca daca un consumator primeste ceea ce-si doreste, daca esti mereu cu un pas inaintea lui in a-i oferi continut de calitate, cat mai diversificat si pe toate platformele, el va aprecia si te va rasplati prin fideitate. Noi, prin permanenta inovatie si diversificare, reusim sa crestem in mod constant si sa transformam continutul nostru in unul atractiv pentru consumator. Cel mai bun exemplu este canalul 4k, tot mai cautat de posesorii de dispozitive care detin aceasta tehnologie. Astazi, SPI International detine una dintre cele mai diversificate, flexibile si atragatoare platforme de continut, fie ca vorbim de televiziune prin cablu, sau de dispozitive mobile si internet”.

Intalnirea Bucharest Business Briefing a fost un bun prilej pentru creionarea portretului consumatorului din Romania. Românul cere, in medie 56 de canale, primeste cam 70 de la operator, dar urmareste doar 10, constant. Cu 5-6 ore petrecute zilnic in fata televizorului, românii sunt primii din Europa la capitolul consum de programe TV.

Cuvântul cheie al evenimentului a fost “diversificare”, despre care Berk Uziyel, director executiv SPI International, crede ca trebuie sa vina ca un proces natural, dupa ce asculti ce doreste piata, nu cu orice pret.

“Noi avem peste 1.000 de titluri in libraria Filmbox, deci diversitatea e garantata. Trebuie sa lucram mai indeaproape cu operatorii si distribuitorii pentru ca acest continut sa ajunga la cat mai multi consumatori, in beneficiul tuturor”, a mai spus Uziyel.


Niciun comentariu despre subiectul „Românii urmăresc constant, în medie, 10 canale TV și stau în fața micului ecran 5-6 ore pe zi”:

Trimiteți un comentariu

  ☑ Am citit și accept Regulamentul comentariilor. Pentru discuții despre alte subiecte, utilizați funcția de căutare:


Cele mai citite articole în ultimele 7 zile

Cele mai citite articole în ultimele 30 zile

AKTA (45) Digi Mobil (38) Digi Tv (305) Focus Sat (206) FREESAT (22) iNES (15) Nextgen (68) Orange (169) Orange Tv (100) RCS-RDS (394) Telekom Romania (218) Telekom Tv (192) UPC (215) Vodafone (44)