vineri, 15 iulie 2016

Reiniţializare smartcard Digi din contul Digicare al abonatului RCS RDS

In contul de Digicare ( Digi Tv satelit si Digi Tv cablu - RCS RDS) a fost introdusa optiunea de a reiniţializa smartcardul ( smarcardurile ) direct de catre abonat, procedura necesara in cazul in care este afisată pe ecran una dintre urmatoarele erori: Semnal demodulat, Eroare 9, Eroare 10, Eroare 25 sau Eroare 26.


1. Accesati contul Digicare si logati-va in contul dvs.

2. Dupa logare, accesati din meniul din stanga "Administrare servicii" -> "Administrare servicii" -> "Adresă instalare servicii".


3. Selectati adresa unde este instalat echipamentul si dati click pe aceasta.


4. Alegeti din lista smartcardul pentru care doriti reinitializarea si dati click pe "REINITIALIZEAZĂ".


5. Va fi afisat un mesaj care va anunta ca Smartcardul a fost reinitializat. Dupa ce veti primi confirmarea de reiniţializare a smarcardului, este recomandat sa nu comutati pe alt canal si sa asteptati 30 minute ( de obicei dureaza 5 minute )

Sursa acestor informatii utile este blogul lui Bogdan Vaida: mortu.eu.


3 comentarii despre subiectul „Reiniţializare smartcard Digi din contul Digicare al abonatului RCS RDS”:
Anonim

ar fi bine sa faca si pentru upgrade sau downgrade de subscriptie :)

Anonim

nu inteleg depre ce este vorba,ce se intimpla daca il reinitialezi???Multumesc frumos!!

Anonim

Nu trebuie sa reintializezi decat daca ai una dintre erorile: Semnal demodulat, Eroare 9, Eroare 10, Eroare 25 sau Eroare 26.

Altfel nu e necesara reintializarea.

Trimiteți un comentariu

  ☑ Am citit și accept Regulamentul comentariilor. Pentru discuții despre alte subiecte, utilizați funcția de căutare:

AKTA (42) Digi Mobil (35) Digi Tv (300) Focus Sat (202) FREESAT (19) iNES (15) Nextgen (67) Orange (162) Orange Tv (98) RCS-RDS (383) Telekom Romania (211) Telekom Tv (185) UPC (201) Vodafone (43)