miercuri, 14 decembrie 2016

Amazon Prime Video a fost lansat în peste 200 teritorii, inclusiv în România

Amazon Prime Video este acum disponibil pentru clienți din peste de 200 de teritorii din întreaga lume, inclusiv din România.

Clientii se pot bucura acum de serii originale Amazon, cum ar fi "The Grand Tour" cu Jeremy Clarkson, Richard Hammond și James May, "The Man in the High Castle", "Transparent", "Mozart in the Jungle", "Tumble Leaf" si altele, dar si filmede la Hollywood. Prime Video este disponibil pe PC prin browser web, pe telefoane și tablete cu Android și iOS, tablete Fire și televizoare smart LG și Samsung.

Membrii Amazon Prime pot începe de astazi sa vizioneze productiile din biblioteca. Clienții din celelalte noi teritorii se pot înregistra la un preț de 2,99 € (sau $ 2.99) lunar pentru primele șase luni, începând cu 7 zile gratuite, accesand PrimeVideo.com. După 6 luni întregi, pretul creste la 5,99 euro lunar.

"Suntem încântați să anunțăm că începând de astazi fanii din intreaga lume au acces la Prime Video", a precizat Tim Leslie, VP, International, Prime Video.

"Grand Tour și alte serii originale ale Amazon, împreună cu sute de filme populare la Hollywood și emisiuni TV, sunt acum disponibile la prețul introductiv de numai 2,99 € ( sau de 2,99 $ ) lunar. Si ceea ce este cu adevarat interesant este faptul că suntem abia la început. "

Amazon Prime Video este disponibil în limba engleză, dar si in franceză, italiană, portugheză, polonează și spaniolă, cu mai multe productii subtitrate și/sau dublate.

Am testat in Romania acest serviciu. Este necesar sa aveti cont Amazon, altfel trebuie creat.

1. Accesati https://www.primevideo.com/, apoi apasati butonul "Start Your Free Trial".

2. Introduceti datele de logare ( email si parola ) in contul dvs. Amazon ( sau creati un cont nou, daca nu aveti deja, apasand "Create Your Amazon account" ) si apoi apasati "Sign in".

3. Introduceti datele cardului dvs. bancar ( numele si prenumele de pe card, numarul cardului si luna si anul expirarii ) si apasati "Add your card" ( daca nu aveti deja un card inregistrat la Amazon ).

4. Completati celelate date de identificare personala si adresa de domiciliu asociate cardului bancar, precum si numarul dvs. de telefon si apasati butonul "Use this address" .

5. In urmatorul ecran, selectati aceasta nou adăugată metodă de plată si apasati butonul "Continue".


6. In urmatorul ecran, apasati butonul "Use this address".

7.  Veti fi din nou invitat sa va logati in contul Amazon, apoi in urmatorul ecran apasati butonul "Start your 7-day free trial".

8. Veti fi redirectionat catre Amazon Prime. Nu a trebuit sa platesc nimic pentru aceste 7 zile de test ( am testat cu un card care nu avea sume de bani in contul asociat ).

9. Am testat diverse filme si seriale, toate sunt redate rapid ( majoritatea sunt in SD ), subtitrarea e personalizabilă ( există in diverse limbi, dar nu am gasit înca o productie cu subtitrare în limba română).

10. Vizionare plăcută ( dacă intelegeți limba engleza sau alta limba prezentă ca subtitrare sau pista audio) !

PS: Daca doriti sa opriti abonamentul, aceasta se poate face din setările contului ( daca opriti in primele 7 zile, nu veti plati nimic, dar cele 7 zile de vizionare gratuită vor rămâne active ).


11 comentarii despre subiectul „Amazon Prime Video a fost lansat în peste 200 teritorii, inclusiv în România”:
Alexandru ( via Facebook )

Din păcate absolut nimic nu este titrat în limba română. Dar nu asta ar fi neapărat o problemă. Pe smartphone funcționează, însă pe LG smart WEBOS îmi raportează "insufficient bandwidth" pe marea majoritate a producțiilor, în condițiile în care HBOGO și Voyo rulează fără nici un fel de probleme - net NEXTGEN

Anonim

Din pacate am televizorul setat pe UK ( probleme cu LG store Romania, pe in TV-ul cu webOS din 2014) si dupa ce mi-am facut cont si subscriptie pe primevideo.com, nu se sincronizeaza cu primevideo.co.uk. Cardul nu merge enrolat pe primevideo.co.uk ( imi da eroare de judet :) ) cu toate ca e MasterCard si e folosit pe Netflix, primevideo.com etc. In concluzie nu pot folosi Amazon Video pe LG TV ( am incercat cu register TV etc). De schimbat nu schimb zona fiindca imi dispar aplicatiile (o parte platite). Din ce am observant contentul pe Amazon Prime e slab. Marea majoritate a filmelor si serialelor noi sau mai bune sunt cu inchiriere sau cumparare.

Anonim

Aproape tot contentul de "Prime" (din UK) nu poate fi vizualizat in Romania. Cred ca s-au grabit in pic.
+++
Service Area Restriction

This video isn't available due to geographical licensing restrictions. For more details, please refer to Amazon Video Terms of Use. For further assistance, please contact Amazon Customer Service at www.amazon.co.uk/videohelp and refer to error 4601.
+++

Catalin

La mine merge TOT, vezi ca ai gresit ceva. Asa imi aparea cand vizionam Prime Video doar cu cont de Amazon, dar FARA sa solicit trialul de 7 zile. Sigur ai bagat cardul si ai solicitat si activat perioada trial pe adresa https://www.primevideo.com/ ?

Anonim

Am activat intai pe www.primevideo.com iar din anumite motive, am TV-ul setat pe amazon.co.uk. Evident ca nu a mers sincronizarea suscriptiei din prima si am solicitat si perioada de trial(pe UK). Din pacate nu stiu cum s-a sincronizat (cred ca din cauza ca am cont pe amazon.co.uk) dar cert e ca nu imi mergea nici pe primevideo.com (browser) si nici pe amazon.co.uk.

Apare un disclamer cand intru pe primevideo.com, in care spune clar ca poti vizualiza "limited selection of videos...":

+++
Do you live outside of the United Kingdom?

As an Amazon Prime member, you can watch a limited selection of videos on Amazon.co.uk. If you live outside of the United Kingdom, you may also be able to access PrimeVideo.com by contacting Customer Service to update your account.
+++
Probabil trebuie sa le trimit un mail.
Multumesc!

Catalin

Pai incearca sa faci trialul pe .com si sa incerci din browser ( nu din Tv ), cu IP de Romania, pe .com, nu pe co.uk...
Versiunea pentru UK e limitata si nu e dedicata pentru Romania, e normal sa aiba restrictii.
Pentru Romania e versiunea cu .com si iti vor merge toate. Alta nu va merge complet, ci doar cea pe .com ( nici pe tv ).

Oricum, iti confirm ca merg toate pe broser ( nu am tv cu aplicatia asta ), nu am intalnit niciodata mesajul prezentat de tine, deci nu e de la ei, ci e ceva de la tine, probabil ca ai combinat versiunile .com si .co.uk ( sau ai incercat sa faci asta ) si apar conflicte intre versiuni pe co.uk si pe com. E posibil sa nu se sincronizeze niciodata, scriu ei asta pe undeva, ca s-ar sincroniza ?

Anonim

fa cont pe amazon.com, renunta la tot ce e de uk si iti va merge

Anonim

Am incercat pe .com cu acelasi cont. Am activat trialul de 30 de zile. Imi da aceeasi eroare cu toate ca spune ca filmul este inclus in Prime membership.
+++
This video isn't available due to geographical licensing restrictions. For more details, please refer to Amazon Video Terms of Use. For further assistance, please contact Amazon Customer Service at www.amazon.com/videohelp and refer to error 4601.
+++
Incearca te rog sa vezi daca poti accesa "The Hunger Games: Mockingjay - Part 2 ". Indiferent cum am facut subscriptia, nu trebuia sa dea acest mesaj. Din aceasta cauza am spus ca poate s-au garbit un pic. Am trimis un mail catre supportul de la Amazon.
Multumesc!

Catalin

Nu s-au grabit deloc, tie iti afiseaza gresit. :)

Acel film nu exista in oferta pentru Romania, tu esti logat pe alt Amazon Prime Video, pentru alta tara. Sper ca urmatoarea imagine te lamureste:

http://oi65.tinypic.com/2m7itck.jpg

Anonim

Am primate mail de la supportul din UK:
1) Au stars subscriptia din UK - ok
2) M-au sfatuit sa fac update la 1 click ( payment method) ptr contul de pe primevideo.com - ok
3) Am adresa de Romania pe 1 click etc - ok
4) Se pare ca vad intradevar contentul pentru alta tara :) - ghinion

Un asemenea mamut chiar nu pot sa faca un single sign on si sa utilizeze geo tagging-ul ca sa isi dea seama dupa adresa, card, IP ..tara si sa afiseze contentul care trebuie?

Cred ca solutia este sa imi fac un alt cont de la zero ...din nefericire.

Anonim

S-a rezolvat dupa ce am scris la support.Au spus ca era selectat "video home territory" pe US si ca au schimbat pe RO (doar supportul poate schimba tara pentru "video home territory"). S-a schimbat si pretul pentru prelungire subscriptie. Lista de filme si seriale e mult mai mica. Am sa incerc sa vad daca merge si pe TV-ul care este pe LG store-ul de UK.

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile