vineri, 15 septembrie 2017

TV Paprika a lansat emisiunea producție proprie „La piață cu Antonio Passarelli”

Pe 14 septembrie, TV Paprika și-a lansat oficial marea premieră a toamnei, emisiunea producție proprie „La piață cu Antonio Passarelli”, anunță televiziunea printr-un comunicat remis către HD Satelit. 40 de jurnaliști din presa scrisă, online și radio s-au delectat cu poveștile și deliciile culinare ale bucătarului italian. Formatul filmat în vara aceasta, în piețe din întreaga țară, își propune să ne îndemne să gătim mai des cu legume proaspete, cumpărate de la piețarii autohtoni, care le-au cultivat în apropiere.


În atmosfera relaxantă de la The Wine Club&Bistro, din Capitală, Antonio a gătit risotto cu supă de legume din piață, șofran și cremă de parmezan. Și a mărturisit că este „unul dintre bucătarii cei mai neserioși din România. Bucătăria este un mod de a trăi și nu o fac încruntat. În bucătăria mea e altfel de atmosferă”. Atmosferă care s-a simțit din plin la fața locului, unde Antonio a transmis aceeași energie bună ca cea pe care a acumulat-o la filmări. „O supă din roșii cultivate cu dragoste de o bunicuță este incredibilă”, a povestit bucătarul de 58 de ani. „Mulțumesc TV Paprika pentru că în fiecare an mă ajută să descopăr lucruri minunate”. De data aceasta, a descoperit o Românie „incredibil de frumoasă, plină de tradiții și de lucruri bune. Îmi place foarte mult să mă întâlnesc cu oameni care îmi dau energie”, a povestit el în cadrul evenimentului.

Emisiunea „La piață cu Antonio Passarelli” începe pe 18 septembrie, la TV Paprika, și va fi difuzată de luni până vineri, la ora 21:30. Apoi, din 7 octombrie, TV Paprika a pregătit două noi premiere: versiunile cehă și maghiară ale emisiunii. De la ora 10:00, începe „Marketa la piaţă” (cu Marketa Hrubesova) și, de la 10:30, „Dóra la piaţă” (cu Dóra Havas). Fiecare nou episod al celor două emisiuni va fi difuzat sâmbăta și duminica, la aceleași ore.

Despre TV Paprika
TV Paprika face parte din portofoliul AMC Networks International şi este singurul canal TV dedicat gastronomiei din regiune, care împărtăşeşte telespectatorilor bucuria de a găti, de a mânca şi de a trăi bine. Cei mai faimoşi bucătari din întreaga lume – Jamie Oliver, Gordon Ramsay şi Nigella Lawson – îşi demonstrează măiestria la TV Paprika. Prin intermediul acestor programe, telespectatorii prind gustul bucătăriei europene gourmet, a celei tradiţionale româneşti, dar şi a mâncărurilor exotice din întreaga lume.

Despre AMC Networks International – Europa Centrală
AMC Networks Internaţional – Europa Centrală, o unitate operaţională a AMC Networks Internaţional, este principala companie internaţională în domeniul difuzării şi distribuţiei de posturi televizate cu accent pe pieţele din Europa Centrală şi de Est. În prezent, AMCNI - Europa Centrală are în portofoliu 13 mărci de televiziune, cu 4 genuri diferite: sport (Sport1, Sport2, SportM), copii (Minimax, Megamax), divertisment (Spektrum, TV Paprika, Spektrum Home) şi film (AMC, Film Mania, Filmcafe şi Film+). Posturile sunt programate pentru limbajul, pieţele şi audienţele locale şi sunt disponibile pe numeroase platforme (incluzând HD) și, la cerere, pe dispozitivele mobile.
AMC Networks International (AMCNI), divizia globală a AMC Networks, oferă producții de entertainment premiate, care ajung la abonații din peste 140 de țări, din Africa, Asia, Europa și America Latină. AMCNI include brand-urile globale Sundance Channel și AMC, dar și posturi locale populare.


Niciun comentariu despre subiectul „TV Paprika a lansat emisiunea producție proprie „La piață cu Antonio Passarelli””:

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile