joi, 3 mai 2018

Unul din șapte locuitori ai planetei se uită la conținut TV furnizat prin intermediul sateliților SES

Numărul de gospodării deservite la nivel global de operatorul de comunicatii prin satelit SES a ajuns la 351 de milioane la finalul anului 2017, în creștere cu 26 de milioane față de 2016, conform studiului anual Satellite Mosnitor, realizat de SES. Acest avans face ca SES să furnizeze conținut video către mai mult de 1 miliard de consumatori de TV de pe tot globul, anunță compania printr-un comunicat remis către HD Satelit.


Din cele 351 milioane de case deținătoare de TV, SES furnizează servicii in mod direct către 145 de milioane, în timp ce indirect deservește 147 milioane de cămine care utilizează cablu TV, 40 de gospodării conectate la servicii IPTV și 18 milioane prin servicii terestre digitale. Studiul arată că Europa continuă să fie cea mai importantă piață: SES furnizează servicii către 167 de milioane de gospodării în Europa (față de 156 milioane în 2016). Creșterea a fost determinată de noile contracte din Turcia și extinderea acoperirii serviciului Yahlive (un joint-venture între SES și Yahsat) în țările din zona Magreb. SES deservește 30 de milioane de gospodării în Africa, 13 milioane în Orientul Mijlociu, 32 de milioane în zona Asia-Pacific, 75 de milioane în America de Nord și 33 de milioane în America Latină.

Apetit pentru conținut HD

Uun rol important în creștere l-a jucat capacitatea SES de a furniza conținut HD, arată studiul Satellite Monitor. În prezent, SES furnizează conținut HD către 107 milioane de gospodării, reprezentând aproximativ doua treimi din toate casele din Europa care dețin un televizor. La nivel global, SES furnizează 2602 de canale HD, din cele 7709 de canale în total pe care le distribuie. În Europa, raportul este de 798 de canale HD dintr-un total de 2670.

Potrivit unui studiu1 comandat de SES și realizat în 2017, calitatea video este unul dintre factorii importanți în alegerea furnizorului de servicii TV în România. Aproape 60% dintre participanții la studiu au declarat că sunt dispuși să plătească în plus pentru canale HD, un avans semnificativ al interesului pentru HD față de anul anterior, când doar 39% dintre participanții la studiu erau dispuși să plătească 25 de lei în plus pentru 5 canale HD. Mai mult decât atât, peste 72% dintre respondenți au considerat foarte importantă calitatea HD a imaginii când doresc să cumpere un nou televizor sau vor să-și schimbe furnizorul de televiziune (față de 61% în 2016). La finalul lui 2017, datele studiului Satellite Monitor indicau că în România există 3,22 milioane de gospodării care recepționau conținut TV HD, dublu față de 2015, când 1,5 milioane de gospodării din țara noastră aveau canale TV HD.

„Studiul Satellite Monitor arată că strategia noastră de a investi în piețele emergente este una de succes, având ca rezultat o acoperire geografică extinsă”, a subliniat Ferdinand Kayser, CEO SES Video. „Vom continua să exploatăm acoperirea geografică și capacitățile tehnice pe care le deținem pentru a sprijini partenerii în consolidarea afacerilor și extinderea audiențelor. În Africa, infrastructura noastră va continua să joace un rol cheie în tranziția a televiziunea digitală, în timp ce în țările emergente ale Europei, sateliții noștri vor continua să fie cea mai importantă platformă pentru furnizarea de conținut HD și Ultra HD către milioane de gospodării.”


Despre SES
SES este operator de satelit de talie mondială și primul operator care are o ofertă scalabilă GEO-MEO la nivel mondial, cu peste 50 de sateliți pe Orbită Geostaționară (GEO) și 12 pentru Orbită Medie (MEO). SES pune accent pe soluții cu valoare adăugată, end-to-end pe două verticale de business: SES Video și SES Networks. Compania oferă servicii de comunicații radiodifuzorilor, producătorilor de conținut, furnizorilor de internet, operatorilor de rețele fixe și mobile, guvernelor și instituțiilor guvernamentale. Portofoliul SES include ASTRA, O3b și MX1, lider mondial care oferă o suită integrată de servicii digitale media și video. SES este companie listată la bursele Euronext Paris și Luxembourg Stock Exchange (simbol bursier: SESG). Mai multe informații sunt disponibile la ses.com.


Niciun comentariu despre subiectul „Unul din șapte locuitori ai planetei se uită la conținut TV furnizat prin intermediul sateliților SES”:

Trimiteți un comentariu

☑ Sunt de acord cu Regulamentul comentariilor. Pentru discuții despre alte subiecte, utilizați funcția de căutare.


AKTA (56) Digi (423) Focus Sat (220) FREESAT (23) iNES (17) Nextgen (70) Orange (174) Telekom (268) UPC (231) Vodafone (47)