vineri, 3 august 2018

”Will” – serialul despre începuturile lui William Shakespeare, la FilmBox Premium, din 5 august

FilmBox Premium vă propune în luna august să faceți o adevărată călătorie în timp prin intermediul serialului ”Will”, o producție americană cu 10 episoade despre viața lui William Shakespeare, anunță televiziunea într-un comunicat remis către HD Satelit.

Povestea scrisă de Craig Pearce, creatorul altor producții importante precum ”Romeo and Juliet”, ”The Great Gatsby”, ”Moulin Rouge”, este o ficțiune, nu se bazează pe fapte reale, viața lui Shakespeare fiind învăluită în mister și speculații.

Scenariul creat de Pearce îl prezintă pe William Shakespeare, un tânăr dramaturg care face mănuși pentru a-și întreține soția și pe cei trei copii. El se mută la Londra și reușește să vândă una dintre piesele scrise de el unui teatru deținut de James Burbage. Intrând în anturajul acestuia, Will ajunge să se îndrăgostească de fiica lui Burbage, Alice. În timp ce caută să-și construiască faima și averea la Londra, Will trebuie să păstreze secretul legat de religia sa, deoarece Londra acelor timpuri era un oraș ostil pentru catolici. În plus, tânărul Shakespeare, se implică trup și suflet și în salvarea companiei de teatru care riscă să fie distrusă.

Misiunea deloc ușoară de a-l interpreta pe William Shakespeare i-a revenit tânărului actor Laurie Davidson, încă student la London Academy of Music and Dramatic Art pe vremea când au început filmările pentru acest serial. ”Mi s-a părut o nebunie când mi s-a propus acest rol. A fost minunat, mai ales pentru cineva ca mine, cu atât de puțină experiență. A fost o bucurie să joc și să explorez acest personaj. Am avut două săptămâni de repetiții înainte de a începe filmările pentru a putea să ne cunoaștem mai bine. Întreaga echipă era mult mai experimentată ca mine, așa că mi-am dorit foarte mult să fiu ca un burete și să absorb cât mai mult. La filmările pentru acest serial mi-am făcut prieteni pe viață”, a mărturisit actorul britanic.

Personajul principal feminin – Alice – este interpretat de o tânără actriță din Australia, Olivia DeJonge. ”La început nu am fost interesată de acest film pentru că sincer, pentru mine, Shakespeare a fost foarte plictisitor atunci când l-am studiat la școală. Dar apoi am citit scenariul și mi-am zis că trebuie să fiu neapărat parte din acest proiect. Când am început filmările aveam doar 17 ani, mult mai tânără decât personajul pe care-l interpretam. Așa că a fost o adevărată provocare și am avut nevoie de timp pentru a putea intra cu totul în pielea lui Alice Burbage. A fost o experiență incredibilă care mi-a schimbat viața, vă spun cu toate sinceritatea. Mai ales pentru faptul că eram cea mai mică de pe platourile de filmare”, povestește Olivia DeJonge.

O altă contribuție importantă în acest serial o are Jamie Campbell, actor, cântăreț și model britanic, pe care l-ați mai văzut în filme precum ”The Twillight Saga”, ”King Arthur”, ”Harry Potter and the Deathly Hallows”. În ”Will”, Campbell îl interpretează pe Christopher Marlowe, o altă figură cunoscută în dramaturgia britanică de la acea vreme. ”Tot ceea ce înseamnă costume mi se pare esențial în acest serial, mai ales pentru că eu sunt îndrăgostit de modă. Iar subiectul acestei producții este excelent pentru că Shakespeare reprezintă o parte extrem de importantă din istoria noastră ca englezi. Așa că sunt norocos că am făcut parte din acest proiect”, a mărturisit Jamie Campbell.

”Will”, serialul fascinant și intrigant despre tânărul William Shakespeare, este la FilmBox Premium, începând din 5 august, în fiecare duminică, de la ora 21:00.


Niciun comentariu despre subiectul „”Will” – serialul despre începuturile lui William Shakespeare, la FilmBox Premium, din 5 august”:

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile