vineri, 30 august 2013

Fotbalul european devin tot mai popular în SUA

Dovedind cât de mult a crescut popularitatea fotbalului european în SUA, NBC Sports Network și NBC Sports live Extra au stabilit noi maxime de audienţă pentru competitţa sportivă Premier League din Anglia.

Meciul Manchester United - Chelsea din 26 august 2013, transmis de televiziunea NBC Sports Network a avut 536.000 de telespectatori, cea mai mare audienta de până acum pentru acest sezon.


Audienta a ajuns la un punct maxim de 682 de mii de telespectatori intre orele 4.30-04:45 EST. Printre barbatii in varsta de 18-34 ani, audienta medie pentru meciul Premier League a depasit aproape toate evenimentele sportive, fiind al doilea cel mai vizionată competitie sportiva după meciul MLB dintre Cincinnati si St Louis, difuzat în prime time pe ESPN.

În plus, livestreamul NBC Sports live Extra al meciului si reportajele despre competitie au generat un total de 3.207.658 minute de vizionare și o medie de 51.8 minute pe vizită, a declarat radiodifuzorul. Vizionarea online a depasit accesarile pentru două meciuri NFL de mare importanta din acest an.

Se pare ca experimentul de 250 de milioane de dolari al NBC, desfasurat pe o perioada de 3 ani ( despre care am detaliat aici ) si care va testa câţi americani vor dori să urmărească fotbal din Premier League are un succes peste aşteptari.


Niciun comentariu despre subiectul „Fotbalul european devin tot mai popular în SUA”:

Trimiteți un comentariu

  ☑ Am citit și accept Regulamentul comentariilor. Pentru discuții despre alte subiecte, utilizați funcția de căutare:


Cele mai citite articole în ultimele 7 zile

Cele mai citite articole în ultimele 30 zile

AKTA (46) Digi Mobil (38) Digi Tv (305) Focus Sat (206) FREESAT (22) iNES (15) Nextgen (68) Orange (169) Orange Tv (100) RCS-RDS (395) Telekom Romania (218) Telekom Tv (192) UPC (215) Vodafone (44)